Har JAG en blogg??

Jaha, då har även jag en blogg! Varför då, tänker jag och kanske även ni? Faktum är att jag vill testa på detta forum - om det är användbart eller inte, om någon är intresserad av vad jag har säga...

Vad har jag då att säga? Ehmm...jo...eller.... Jaha - är det nu man ska specificera sig? Okej då, då kör vi! Jag är en man som sällan ger mig in i konflikter, som inte har några ovänner (vad jag vet i alla fall) och inte säger till om ryggbiffen är frusen i mitten. Så här kommer ni att få läsa om min mörka sida mohahaha... Nej, nej, nej - jag har inga multipla personligheter som behöver få utlopp! Men vad jag har däremot är en väl uppbyggd trötthet mot en mängd ämnen i livet och det är dessa som ni kommer att få ta del av! Det kan röra sig mellan tandläkarbesök till ointresset för mode, från tröttheten på vissa orättvisor till... ja, ni fattar - saker jag är så iiiinerligt trött på!

Men det kan säkert slinka lite inlägg om film, teater, litteratur och konsten att vara pappa! Kanske... Vi får se!

Jag är helt ny i bloggvärlden, följer (inte än) några andra heller så - ha tålamod med mig!

See you later, rullator!


Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Då börjar du så klart med att följa mig förstår du! Jag blir den ledstjärna haha



Kul att du öppnat blogg me like!! Kram

2012-03-13 @ 16:21:24
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0