Error

Det kan inte bara vara jag som retar mig så mycket på när saker inte funkar att man skulle kunna slå sönder saken ifråga!?
Jag menar - när datorn krånglar, när diskmaskinen inte startar, när smartphonen inte uppdaterar... Tekniken som vi har i vår tidsålder är fantastisk! Och det går så himla fort att ingenting känns omöjligt! Förutom... Jag minns en TV-reklamfilm för några (5-8) år sen, minns inte riktigt, där en kvinna satt och tittade på film i sin mobil på bussen. Jag tänkte "jovisst, NU överdriver de! DET kommer aldrig att hända!" Jorå!
Men med all denna teknik, denna fantastiska teknik, så blir man paff när den plötsligt inte funkar. JAG blir det, i alla fall... Som om tekniken finns där för att tjäna oss och när den inte gör det så...blir man frustrerad! Man smäller av direkt!
Men kanske är det så att tekniken behöver en paus då och då, den med? En paus från oss? Kan det vara så? Men det betyder inte att vi gillar det! Inte jag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0