Bolibompa - bara för barn?

Ibland blir man förundrad hur lätt man fastnar framför TV-program, såsom Bolibompa. Har nu i snart 6 år följt programmet slaviskt (ett likhetstecken kan dras till att min dotter föddes för 6 år sen) och man går till och med och längtar till vissa program!

Hur blir det sen när dottern vuxit ifrån det? Är det ok att kolla på det ändå?

Med bakgrund inom media och film, och intresse för demsamma samt TV och teater, är jag lite "arbetsskadad" och tittar lika mycket på programledarna och deras performance, bildutsnitt, klippning osv, som jag tittar på programmen.

Och det är med högst ärliga rader jag skriver att Markus, Yankho, Ylva, Julia och de andra är fantastisk duktiga programledare och producenter! Jag menar - jisses, vad det andas kvalitet genom hela produktionen! Man känner att de gillar det de sysslar med och att de gillar att stå framför kameran!

Så, med detta vill jag säga att Bolibompa är inte bara för barn! Vi vuxna har minst lika stor behållning av det! Samt - vi får vara barn igen och njuta av tecknat!

Skaffa några barn och bänka er framför TV:n!! Det är en order!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0